Tuesday, July 24, 2012

TWO

Item Name: Casey Birdie Top

Color: Blue Black / Green / Yellow / Orange
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY

Price: RM 49

Status: Available



Item Name: Cher Chiffon Skater Dress 

Color: Electric Blue  / Nude Beige / Orange / Black
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY

Price: RM 55


Status: Available










Item Name: Cherry Chiffon Skater Dress 

Color: Mint Green / Yellow / Black
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY

Price: RM 55

Status: Available




Item Name: Jane Skater Dress 

Color: Mustard Yellow / Green / Nude Beige
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY
*TOPSHOP inspired  

Price: RM65

Status: Available





Item Name: Gina Midi Dress 

Color: Green / Black / Dusky Pink / Nude Peach
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY

Price: RM65

Status: Available




Item Name: Nina Midi Flowery Dress 

Color: Orange / Mustard Yellow 
Size: Free size (fits up to UK10)

*TOP-NOTCH QUALITY


Price: RM59


Status: Available




Item Name: Sally Midi Skirt 

Color: Orange / Mustard Yellow 
Size: Free size (fits up to UK10)


*TOP-NOTCH QUALITY


Price: RM50


Status: Available

No comments:

Post a Comment

NUFFNANG

NUFFNANG